Advertisement

נחל האסי קיבוץ ניר דוד - בעקבות המחאה קיבוץ ניר דוד הודיע ×›×™ יפתח לציבור חלק מנחל האסי מקומי הארץ - כזכור, מוקדם יותר השבוע הושגה פשרה בסוגיית נחל האסי.

נחל האסי קיבוץ ניר דוד - ×'עק×'ות ×"מחא×" קי×'וץ ניר ×"ו×" ×"ו×"×™×¢ ×›×™ יפתח לצי×'ור חלק מנחל ×"אסי מקומי ×"ארץ - כזכור, מוקדם יותר השבוע הושגה פשרה בסוגיית נחל האסי.. אנו שבים וקוראים לאנשי המחאה להרגיע את הרוחות, להפסיק את האלימות ולאמץ את שני הפתרונות שאומצו על ידי בית המשפט והממשלה: שמחנו להכיר את כולכם ולפתוח עבורכם את ליבנו וביתנו. הוא נראה היום כפי שהוא נראה, אחרי שנים רבות של השקעה וטיפוח. במסגרת זו חוסמים בימים אלה חברי הקיבוץ את הכניסה לשטח ניר דוד, ומונעים באמצעות מאבטחים מכל מי שאינו חבר הקיבוץ או אורח בבית ההארחה שלו, להיכנס אליו. פרויקט נחל עמל הכותרת יכולה להיות:

הכניסה לאסי תהיה מבוקרת ובהרשמה מראש של עד 50 איש בגלל אילוצי הקורונה, וכאמור, לעת עתה ללא תשלום. בהודעה משותפת לראש עיריית בית שאן ז'קי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין והנהלת קיבוץ ניר דוד, נאמר כי הושגה הסכמה לפיה כמחווה של רצון טוב לציבור תפתח רצועה מנחל האסי לציבור. קיבוץ ניר דוד, אשר ידוע גם בשם תל עמל, היה אחד היישובים הראשונים בישראל שהוקמו במסגרת מבצע חומה נחל עמל זורם בין שביליו הציוריים של ניר דוד ומדובר בקיבוץ הנהנה מנופים מיוחדים המקיפים אותו מכל כיוון. עמוד הפייסבוק משחררים את האסי. באירוח כפרי קיבוץ ניר דוד צפו בשבוע האחרון 3235 גולשים, ונעשו 50 הזמנות.

נחל ×
נחל ×"אסי נחל עמל ניר ×"ו×" ×"סחנ×" נחל קי×'וצים לאן ×›×"אי לטייל ×'×'ן ×"×¢×"ן של עמק ×"מעיינות מטיילים עם ענת from anattour.co.il
נחל האסי בקיבוץ ניר דוד. הגשר שנבנה מעל נחל האסי חרג מההיתרים, ויש להרוס אותו וואלה! באישון ליל ניסו לבצע חברי קיבוץ ניר דוד מחטף ובפוסט שהעלו קבעו כי ההסכמות שהגענו אליהם אתמול בגישורו האדיב של מפקד התחנה, לוטפי פאלח, מבוטלות. קיבוץ ניר דוד שכר את שירותם של חברת פוליסי שהיריעה קצרה מלהכיל את מעלליה. האוכלוסייה בקיבוץ ניר דוד הינה אוכלוסייה חילונית. לאחר החניה עם הרכב, פרט לשכשוך בבריכת הקצינים המובוטנת שהוקמה בימי הבריטים, מומלץ ללכת בשביל העפר מערבה לעבר ניר דוד. כעת, לאחר מאבק ציבורי ומשפטי שנמשך שנים, הושגה הסכמה בין ראש עיריית בית שאן זקי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין, והנהלת קיבוץ ניר דוד, לפתיחה של רצועה מנחל האסי לציבור. כשכתב זורק ככה סתם מספרים, זה מצביע על כך שהוא או שטחי, או מגמתי, או שניהם גם יחד.

בשבועות האחרונים פורסם כי קיבוץ ניר דוד ממשיך במנהגו הפסול, המנוגד לדין, ומונע כניסת מבקרים לנחל עמל (נחל האסי) העובר בשטח הקיבוץ.

כמו כן, הקיבוץ שכר חברת עורכי דין אשר גורמת לליבוי השנאה. כזכור, מוקדם יותר השבוע הושגה פשרה בסוגיית נחל האסי. הגישה לנחל אינה פתוחה לציבור הרחב מאחר והוא עובר בשטח פרטי, דהינו שטח הקיבוץ. ליד הקיבוץ נמצא גם גן השלושה (הסחנה). האם זילבר תעצור את אפליית תושבי בית שאן? כעת, לאחר מאבק ציבורי ומשפטי שנמשך שנים, הושגה הסכמה בין ראש עיריית בית שאן זקי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין, והנהלת קיבוץ ניר דוד, לפתיחה של רצועה מנחל האסי לציבור. אתמול המטרה הייתה ברורה, לא נחל האסי מעניין, אלא להחריב את קיבוץ ניר דוד. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. התביעה הוגשה על ידי עורכי הדין דר איתמר מירון ואלחנן מירון ממשרד מירון בן ציון פריבס, בשם תושבי בית שאן ומקומות נוספים בארץ. מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד. הוא נראה היום כפי שהוא נראה, אחרי שנים רבות של השקעה וטיפוח. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים לקיבוץ, בטענות של הפרעה לתושבים. נחל איתן בעמק בית שאן, המנקז את עין חומה ועין מגדל.

לאחר החניה עם הרכב, פרט לשכשוך בבריכת הקצינים המובוטנת שהוקמה בימי הבריטים, מומלץ ללכת בשביל העפר מערבה לעבר ניר דוד. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. פעם נוספת הוכח כי נחל האסי לא מעניין את המוחים אלא הרצון להפריע ולשבש את שגרת חייהם של ילדי וחברי הקיבוץ תוך הפעלת אלימות. תעלות מנדטוריות שהובילו את מי האסי דרך העיר כלל לא פעלו בימי בית שאן היהודית. קמיניץ הבהיר כי הפשרה שהושגה בשבוע שעבר בין קיבוץ ניר־דוד לעיריית בית־שאן אינה מקובלת עליו.

נחל ×
נחל ×"אסי נחל עמל ניר ×"ו×" ×"סחנ×" נחל קי×'וצים לאן ×›×"אי לטייל ×'×'ן ×"×¢×"ן של עמק ×"מעיינות מטיילים עם ענת from anattour.co.il
הוא נראה היום כפי שהוא נראה, אחרי שנים רבות של השקעה וטיפוח. שמחנו להכיר את כולכם ולפתוח עבורכם את ליבנו וביתנו. רכב פרטי מקור:אביאל, סקיפר, יונעי, מאיהעמי, אלדד סברנסקי, gadiavni1, זיגי79, אהרון ללוש, ayalonush, ליאםלוינס, eldadsav תאריך עדכון: קיבוץ ניר דוד, אשר ידוע גם בשם תל עמל, היה אחד היישובים הראשונים בישראל שהוקמו במסגרת מבצע חומה נחל עמל זורם בין שביליו הציוריים של ניר דוד ומדובר בקיבוץ הנהנה מנופים מיוחדים המקיפים אותו מכל כיוון. כמו כן, הקיבוץ שכר חברת עורכי דין אשר גורמת לליבוי השנאה. לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה היום (שלישי) בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד הקיבוץ על סך 36 מיליון שקל, בגין חסימת הכניסה לנחל האסי שזורם בשטחו. באו ארבעה חברה ונתנו להם להיכנס לנחל, אמרו שהם לא מעוניינים ואז יצרו פרובוקציה ופוצצו את הישיבה. הכניסה לאסי תהיה מבוקרת ובהרשמה מראש של עד 50 איש בגלל אילוצי הקורונה, וכאמור, לעת עתה ללא תשלום.

כתבות נוספות באתר מקור ראשון:

עמוד הפייסבוק משחררים את האסי. תודה לכל האנשים הטובים מהדרום שהגיעו להתארח. נחל האסי, נחל הקיבוצים, ונחל מודע מעולם לא זרמו בצורה טבעית דרך בית שאן. במתחם 41 בקתות עץ מוקפות בירוק, בריכת שחייה מחוממת, סאונה ומכון כושר וארוחת בוקר שמוגשת על שפת הנחל. לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה היום (שלישי) בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד הקיבוץ על סך 36 מיליון שקל, בגין חסימת הכניסה לנחל האסי שזורם בשטחו. המאבק של המטיילים הצליח, קיבוץ ניר דוד ישחרר חלק מנחל האסי לטובת הציבור. אבקשך לפעול בדחיפות ביחס לסמכויות שנטל על עצמו קיבוץ ניר דוד שלא כדין, לרבות הפעלת כוח פיזי נגד מבקרים המבקשים להגיע לנחל האסי, ולהבהיר להנהלת הקיבוץ כי מעשיה מנוגדים לחוק. נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו. לאחר שאתמול הצליחו להגיע להסכמות עם קיבוץ ניר דוד לפתיחת נחל האסי, בקבוצת משחררים את האסי הודיעו הבוקר (שישי) כי ההבנות מבוטלות והמחאה תתקיים בכל זאת. תעלות מנדטוריות שהובילו את מי האסי דרך העיר כלל לא פעלו בימי בית שאן היהודית. הגשר שנבנה מעל נחל האסי חרג מההיתרים, ויש להרוס אותו וואלה! קמיניץ הבהיר כי הפשרה שהושגה בשבוע שעבר בין קיבוץ ניר־דוד לעיריית בית־שאן אינה מקובלת עליו. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם.

האוכלוסייה בקיבוץ ניר דוד הינה אוכלוסייה חילונית. בהודעה משותפת לראש עיריית בית שאן ז'קי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין והנהלת קיבוץ ניר דוד, נאמר כי הושגה הסכמה לפיה כמחווה של רצון טוב לציבור תפתח רצועה מנחל האסי לציבור. נחל האסי בקיבוץ ניר דוד. נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו. הכניסה לאסי תהיה מבוקרת ובהרשמה מראש של עד 50 איש בגלל אילוצי הקורונה, וכאמור, לעת עתה ללא תשלום.

למ×
למ×" מונע קי×'וץ ניר ×"ו×" מ×"צי×'ור ל×"יכנס לנחל שעו×'ר ×'תחומו וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
בתוך הקיבוץ פועל מתחם האירוח הכפרי שבו מתארחים לאורך כל ימות השנה זוגות, משפחות וקבוצות מהארץ ומהעולם. מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד. הוא נראה היום כפי שהוא נראה, אחרי שנים רבות של השקעה וטיפוח. שמחנו להכיר את כולכם ולפתוח עבורכם את ליבנו וביתנו. הכניסה לאסי תהיה מבוקרת ובהרשמה מראש של עד 50 איש בגלל אילוצי הקורונה, וכאמור, לעת עתה ללא תשלום. בשבוע שעבר הושגה פשרה במסגרתה יאפשר קיבוץ ניר דוד גישה לחלק קטן מהנחל, בהרשמה מראש. האם זילבר תעצור את אפליית תושבי בית שאן? תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים לקיבוץ, בטענות של הפרעה לתושבים.

מפגינים מחוץ לשער קיבוץ ניר דוד (צילום:

ליד הקיבוץ נמצא גם גן השלושה (הסחנה). תעלות מנדטוריות שהובילו את מי האסי דרך העיר כלל לא פעלו בימי בית שאן היהודית. מפגינים מחוץ לשער קיבוץ ניר דוד (צילום: לאחר החניה עם הרכב, פרט לשכשוך בבריכת הקצינים המובוטנת שהוקמה בימי הבריטים, מומלץ ללכת בשביל העפר מערבה לעבר ניר דוד. הגשר שנבנה מעל נחל האסי חרג מההיתרים, ויש להרוס אותו וואלה! נחל עמל (האסי) עובר בתוך קיבוץ ניר דוד. נחל איתן בעמק בית שאן, המנקז את עין חומה ועין מגדל. באישון ליל ניסו לבצע חברי קיבוץ ניר דוד מחטף ובפוסט שהעלו קבעו כי ההסכמות שהגענו אליהם אתמול בגישורו האדיב של מפקד התחנה, לוטפי פאלח, מבוטלות. אנשי המחאה טוענים כי הם מתבססים על חוקים ועובדות, נחל האסי שופץ בכספים של מדינת ישראל ולא בכספים פרטיים, הנחל תמיד היה שם באזור מלא ביצות, הנחל לא היה ביצה, טוענים אנשי המחאה. במסגרת זו חוסמים בימים אלה חברי הקיבוץ את הכניסה לשטח ניר דוד, ומונעים באמצעות מאבטחים מכל מי שאינו חבר הקיבוץ או אורח בבית ההארחה שלו, להיכנס אליו. שמחנו להכיר את כולכם ולפתוח עבורכם את ליבנו וביתנו. המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ. בהודעה משותפת לראש עיריית בית שאן ז'קי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין והנהלת קיבוץ ניר דוד, נאמר כי הושגה הסכמה לפיה כמחווה של רצון טוב לציבור תפתח רצועה מנחל האסי לציבור.

שמחנו להכיר את כולכם ולפתוח עבורכם את ליבנו וביתנו נחל האסי. פעם נוספת הוכח כי נחל האסי לא מעניין את המוחים אלא הרצון להפריע ולשבש את שגרת חייהם של ילדי וחברי הקיבוץ תוך הפעלת אלימות.

Posting Komentar

0 Komentar